Rabu, Februari 20, 2013

UMNO BARISKAN ULAMA PRU13















Lihatlah gambar-gambar di atas, fikirlah, kenapa mereka jadi begini, apakah boleh Ulama Umno memperbetulkan mereka-mereka ini supaya menjadi manusia yang bertamadun atau menjadi Ulama dicucuk hidung mudah ditarik kesana-kemari.  

Benarkah Umno-B end akan pertaruhkan golongan ulama sebagai calon pada PRU13 nanti. Sekiranya benar sanggupkah golongan ulamak menegur kepimpinan yang salah laku dan korupsi dalam Umno-B end. Pada ahli biasa Umno-B end pun susah nak ditegur mahupun nak dibentuk siasah diri inikan pula nak menegur perilaku dan korupsi pemimpin tertinggi Umno-B end. Sesuaikah ulama dengan parti umno yang terang-terang menolak Hudud dilaksanakkan di Kelantan. Ulama yang betul-betul memperjuangkan Islam tidak akan duduk di dalam tong tahi yang susah untuk dibersihkan apatah lagi sudah sebati dengan jiwa dan raga. Umno tidak belajar dari kesilapan dan tidak mengakui mereka itu berbuat silap.

Mantan PM Dr. M bersyair lagi tentang Hudud PAS. PAS nak melaksanakan HUDUD adalah hukum dari Allah SWT, bukan direka-reka oleh parti PAS. Apakah Dr. M nak melaksanakan HUDUD yang sebenar sebagaimana beliau mahukan. Jika benar Dr. M mahu HUDUD yang sebenar hanya Umno saja yang boleh melaksanakannya iaitu "HUDUD UMNO".

Belajarlah ilmu akhirat buat pengetahuan ilmu barat.

       

0 ulasan:

Catat Ulasan