Ahad, Mac 10, 2013

PERKASA ATAU PERKASAM






Lihat saja gambar-gambar di atas kita boleh menilai intigriti diri perjuangan PERKASA maupun penyokong serta kepimpinan yang hanya lantang  bercakap apabila hak-hak orang melayu dipertikai oleh pihak tertentu. Perjuangan PERKASA hanyalah retorik semata-mata untuk memperjuangkan serta mempertahankan hak-hak orang melayu samalah juga sebagaimana yang diperjuangkan oleh UMNO. UMNO-PERKASA tiada perbezaannya dan semuanya sama belaka.

Konvoi bermotosikal PERKASA di Alor Setar baru-baru ini untuk mempertahankan nama ALLAH sangat memualkan. PERKASA sebenarnya berjuang untuk orang melayu saja bukan berjuang untuk agama Islam dan meletakkan agama Islam itu di tempat yang teratas sekali di bumi Malaysia ini.

Nama ALLAH yang mana satu mereka nak pertahankan sedangkan nama ALLAH itu lah yang Esa hanya satu. PERKASA buat konvoi nak pertahankan nama ALLAH tetapi UMNO membenarkan Bible ditulis dalam bahasa melayu. Kenapa nak kecoh.

Apakah barisan ulama Umno yang akan dibariskan pada PRU 13 nanti boleh menasihatkan serta menegur penyokong akar umbi hinggalah kepada pemimpin mereka yang di atas sana ikut apa yang Islam gariskan dalam cara berpakaian. Lihatlah keadaan gambar-gambar di atas mereka-mereka itu tidak layak untuk mempertahankan nama ALLAH yang maha Esa.









0 ulasan:

Catat Ulasan