Jumaat, Ogos 14, 2009

1MALAYSIA 2HARAM

Negara Malaysia hanya ada satu saja tiada dua, semua orang pun dah tahu samada yang tak sekolah mahu pun yang sekolah. Jika Negara Malaysia ada satu, kerajaannya pun tentunya ada satu dan tidak pernah wujud dalam satu negara mempunyai dua tiga kerajaan selain mempunyai kerajaan negeri. Sebenarnya UMNO mahu memperbodohkan seluruh rakyat Malaysia tetapi rakyat tidak dapat diperbodohkan oleh UMNO melainkan para penyokongnya sendiri yang telah disetkan minda mereka itu seolah-olah telah dipukau.

1Malaysia rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan. Andainya pencapaian diutamakan janganlah rakyat dulu dikenakan dengan pelbagai kenaikan. Di negara kita memang pelik dari dulu kini dan selamanya, 1Malaysia 2kerajaan. 1kerajaan halal dan yang 1kerajaan haram, 1kerajaan yang mempunyai perlembagaan iaitu KERAJAAN MALAYSIA yang halal dan lagi satu yang haram 1kerajaan tidak mempunyai perlembagaan yang dilihat menggunakan lambang dacing di seluruh negara seperti gambar di atas. Kerajaan Barisan Nasional memang kerajaan haram, Barisan Nasional adalah komponen parti yang bergabung memenangi pilihanraya untuk mengurus dan mentadbir negara sahaja.

1Malaysia 2haram, 1Kerajaan Barisan Nasional haram dan satu lagi kerajaan haram j...h yang mentadbir negeri PERAK sekarang. Lanun memang suka duduk di pulau-pulau .......................

0 ulasan:

Catat Ulasan