Isnin, Ogos 17, 2009

DUA NAMA TIDAK BOLEH DISEBUT ADA VIRUS H1N1

Ahli Parlimen Padang Serai N. Gobalakhrisnan serta isteri hadir pada hari penamaan calon Pakatan Rakyat dari Parti PAS sebelum ditangkap.


AL-tantuya nama yang tidak boleh disebut pada pilihanraya kecil Parlimen Permatang Pauh bukan mempunyai virus H1N1 tetapi entah kenapa nama itu tidak boleh disebut, mungkin nama itu ada sesuatu di sebalik kematiannya. Sekarang nama Dewa 1Malaysia diantara nama yang mungkin tidak boleh disebut mahupun dieja atau ditulis. Entah kenapa nama Dewa 1Malaysia tidak boleh disebut dan disentuh. Ahli Parlimen Padang Serai N. Gobalakrisnan telah melaungkan kata-kata semangat bersama para penyokong Pakatan Rakyat di IKBN Bkt. Mertajam meraikan calon dari Parti PAS Ustaz Salleh Man tetapi beliau telah tersasul menyebut nama Dewa 1Malaysia itu sehingga seorang anggota polis menolak beliau hingga jatuh dan ditangkap.

Ahli Parlimen Padang Serai itu ditangkap atas alasan mencetuskan provokasi politik, tiada yang bebas dewasa ini untuk kita bersuara atas nama demokrasi. Undang-undang diperlekehkan, suara rakyat dipermainkan, memimpin bukan keiklasan apa lagi kehidupan rakyat tiada jaminan.

0 ulasan:

Catat Ulasan