Ahad, Ogos 23, 2009

HARI INI PERMATANG PASIR & LUNAS DAH DIJANGKA

Hujan di Pekan Penanti dan di seluruh Dun Permatang Pasir pada waktu pagi sehingga petang.


Perayu undi berbangsa Cina dari Tanjung Piandang, Perak sedang menerima pemeriksaan kesihatan secara percuma di rumah Perak.

Para muslimat menerima pemeriksaan percuma di rumah Perak pekan Permatang Pauh.

Perayu undi dari Taman Kucai, Lunas sedang bersedia untuk menjalankan tugas merayu undi.

Muslimat Wilayah Persekutuan sedang menunggu arahan untuk merayu undi di kampung Paya, Bkt. Mertajam.

Suasana pagi di Kubang Semang.

Keadaan cuaca hujan pada waktu pagi sehingga petang tidak melemahkan semangat petugas-petugas dan perayu undi di DUN permatang Pasir walaupun menerima berita tidak menyenangkan mengenai wakil rakyat DUN Lunas Razdi Salleh keluar PKR pagi tadi.

Memang dah dijangkakan dari dulu lagi, sembang-sembang di kedai kopi di Kulim dan daerah Pdg. Serai telah pun terjawab hari ini. Banyak kerja-kerja terbengkalai dan lembab kerana wakil rakyat yang kini Bebas jarang turun padang sehingga beberapa kali di tegur oleh Datuk Sri Anwar. Cakap tak serupa bikin PA wakil rakyat Bebas itu banyak menimbulkan onar di Lunas, memang dah dipecat tetapi masih mengaku jadi PA wakil Bebas. Khabar angin bertiup kencang mengatakan PA wakil Bebas, bekas ketua cabang keadilan Pdg. Serai Jamaludin atau Din Komando yang sememangya dah dipecat dan menyamar sebagai PA itu dikatakan bersekongkol dengan Khairi Jamaludin untuk menjatuhkan Kerajaan Negeri Kedah.






0 ulasan:

Catat Ulasan